Novas da Fundación arquia

Arquia/próxima titorial: asociacións

17 ENERO 2012 / PRÓXIMA

Perante as dúbidas dalgúns de vós e comprendendo a complexidade real dunha profesión cada vez máis participada, en arquia/próxima quixemos explicar de forma sinxela a maneira de vos inscribir como asociación nesta edición. Este vídeo titorial explica como podedes crear unha asociación despois de ter creado o voso perfil en arquia/próxima. Tamén explica como incluír proxectos dun perfil como proxectos da asociación e como incluír outros perfís nesa asociación. Cada vez falta menos para pechar o prazo de inscrición!! Esperamos que estes titoriais solucionen todas as dúbidas, así que xa non hai escusas! Subide os vosos perfís e proxectos á terceira edición de arquia/próxima antes do 31 de xaneiro!