Novas da Fundación arquia

«COMEDOR ESCOLAR TIPO» DE LAPANADERÍA OBTÉN O PREMIO ARQUIA/PRÓXIMA 2010 DOTADO DE 15 000 €

02 JULIO 2010 / PRÓXIMA

O xurado destacouno como rigoroso proxecto en que se analizan as condicións destas dependencias escolares e en que se ofrece unha proposta de mínimos con altas doses de sensibilidade e sensatez, que ofrece unha esperanza para enfrontarse ás novas condicións que a sociedade está a experimentar.

NOVIDADES EDICIÓN 2008-2009

28 SEPTIEMBRE 2009 / PRÓXIMA

— Pertence á nova REDE SOCIAL de arquitectos
— Novo xurado e comisario na edición actual
— Subida de número ILIMITADO de realizacións
— Autoxestión da información
— Navega pola nova web de arquia/próxima

COMUNICADO AOS AUTORES DE REALIZACIÓNS EDICIÓN 2006-2007

08 SEPTIEMBRE 2009 / PRÓXIMA

Comunícase que as realizacións adxuntas no arquivo anexo non se poderán modificar nin actualizar mentres non se completen os datos relativos á súa autoría.

Para solucionar esta situación pregamos que os membros da asociación que asina a realización se poñan en contacto coa Fundación Caixa de Arquitectos a través do correo próxima@arquia.es.

PRETO DE 800 REALIZACIÓNS PRESENTADAS NA EDICIÓN 2006-2007

07 SEPTIEMBRE 2009 / PRÓXIMA

Neste rexistro aberto de realizacións da edición 2006-2007, pódese atopar a información sobre arquitectos, tipoloxías das realizacións, zonas xeográficas onde se sitúan, obras e teses censadas. As categorías en que os arquitectos incluíron as súas realizacións foron: proxectos, obras, acción social, acción cultural e formativa, e investigación.