• Páginas:

Novas da Fundación arquia

AMPLIADO O PRAZO DE INSCRICIÓN ATÉ O 28 DE FEBREIRO DE 2014

19 DICIEMBRE 2013 / PRÓXIMA

Debido á coincidencia no tempo do final do período de inscrición do programa arquia/próxima e a implantación da nova plataforma web FQ, amplíase o prazo de inscrición até o 28 FEBREIRO DE 2014 tanto para rexistrarse coma para subir as realizacións. Esperamos poder ofrecer así un período de achegamento do usuario á nova ferramenta en liña.

IV edición arquia/próxima 2012-2013

11 NOVIEMBRE 2013 / PRÓXIMA

A Fundación Caixa de Arquitectos presenta a IV edición 2012-2013 do programa arquia/próxima para novos arquitectos cun novo formato máis próximo, actualizado e participativo. Na súa cuarta edición, arquia/próxima aposta con máis forza ca nunca por construír un gran foro de arquitectura nova, favorecendo a interacción entre usuarios, a participación activa co xurado a través do novo portal arquia/próxima e a comunicación permanente a través das redes sociais. Proximamente poderás participar no noso novo foro web, do que podes ver un avance en www.foroarquiaproxima.es. PARTICIPA NA NOVA CONVOCATORIA; PODERÁS GAÑAR 15 000 EUROS!