• Páginas:
  • <<
  • >>

Novas da Fundación arquia

Próximo peche da IX convocatoria arquia/teses

30 MAYO 2013 / TESES

Lembrámosche que o prazo de inscrición no concurso de teses remata o vindeiro 12 de xuño de 2013.Consulta as bases de participación na páxina da edición actual: http://fundacion.arquia.es/es/concursotesis/Convocatoria/2013

Ábrese a nova convocatoria do IX concurso bienal de teses de arquitectura.

05 ABRIL 2013 / TESES

O prazo de admisión da documentación solicitada comezará o 11 de abril de 2013 e finalizará o 12 de xuño de 2013.

Premios do VIII concurso bienal arquia/teses

23 DICIEMBRE 2011 / TESES
O 10 de decembro, o xurado de arquia/teses, presidido por José Manuel López-Peláez e composto por Elisa Valero Ramos, Cristina Gastón Guirao, Emilio Tuñón Álvarez e Carlos Martí Arís, director da colección arquia/teses e en calidade de secretario, premiaron as teses «Los huesos de Fisac» de Fermín González Blanco e «El viaje de Oriente» de Ricardo Daza Caicedo. Acadaron mención as teses de Daniel Esguevillas Cuesta, Mara Sánchez Llorens, Pablo Tena Gómez e Pere Fuertes Pérez.

Ábrese a nova convocatoria para o concurso de teses de arquitectura 2011.

22 ENERO 2011 / TESES

O prazo de admisión para o VIII concurso bienal de teses de arquitectura abriuse o pasado 11 de abril e permanecerá activo até o 8 de xuño de 2011.