Novas da Fundación arquia

Piedras viejas, casa nueva.

12 FEBRERO 2019 / FUNDACIÓN

Artículo por Emilio Tuñón en el Blog de Fundación Arquia

III Convocatoria de ayudas al Estudiante de Arquitectura Arquia Social

08 ENERO 2019 / FUNDACIÓN

50 ayudas a la matrícula. Inscripción abierta hasta el 1 de marzo de 2019.

RESULTADOS DA 1.ª CONVOCATORIA DO CONCURSO DE DESEÑO DE XOGUETE DE ARQUIA/SOCIAL

09 JULIO 2018 / FUNDACIÓN

A creatividade e a calidade destacan nas 47 propostas presentadas.

PROGRAMA DE REACTIVACIÓN PROFESIONAL – Nova convocatoria 2018 – Sevilla

20 JUNIO 2018 / FUNDACIÓN

Un plan personalizado de soporte, orientación e asesoramento sociolaboral deseñado para mellorar a empregabilidade de profesionais da arquitectura afectados pola crise.

Arquia e Cáritas amplían o programa de actuación para a mellora de vivendas de familias vulnerables.

20 JUNIO 2018 / FUNDACIÓN

O ámbito de actuación do programa abranguerá todo o territorio nacional, ben que nunha primeira fase se desenvolverá preferentemente nas provincias de Sevilla, As Palmas, Cádiz, Granada, Córdoba, Valladolid, Albacete, Salamanca, Valencia e Huelva, sen excluír ningunha iniciativa que poida xurdir no resto de España.

A Declaración de Davos: pola calidade da contorna construída.

12 JUNIO 2018 / FUNDACIÓN

A Fundación Arquia xunto con outras entidades do eido da cultura, a arquitectura e o patrimonio cítanse en Madrid para mostrar o seu apoio e adhesión á declaración.

Menos arquitectura, máis cidade

12 JUNIO 2018 / FUNDACIÓN

V Congreso Internacional de Arquitectura. «A calidade da arquitectura e a cidade non é un luxo: é un dereito para toda a cidadanía.»