Novas da Fundación arquia

colección arquia/teses

18 MAYO 2011 / FUNDACIÓN

Sae á venda o número 33 da colección arquia/teses «Mélnikov en París, 1925», de Ginés Garrido

Publicacións

18 MAYO 2011 / FUNDACIÓN

Presentación do libro Alejandro de la Sota con Iñaki Abalos, Josep Llinàs e Moisés Puente. Salón de actos ETSA Madrid

Proximamente poderás descargar de balde os libros descatalogados da colección arquia/teses.

16 MAYO 2011 / PUBLICACIÓNS

Os títulos que proximamente poderás descargar son: La lección de las ruinas; Nuevas poblaciones en la España de la Ilustración; El orden frágil de la arquitectura; Apuntes de viaje al interior del tiempo; La arquitectura de Gunnar Asplund; Cornelis Van Eesteren; El árbol, el camino, el estanque, ante la casa; Mies: el proyecto como revelación del lugar e Arquitecturas excavadas

La Cimbra 8: «Una arquitectura de la humildad»

05 ABRIL 2011 / PUBLICACIÓNS

Recensión sobre a publicación La Cimbra 8. «Una arquitectura de la humildad» de Juhani Pallsmaa no blog «islas y territorio» o 30 de abril de 2011. O blog «islas y territorio» de Federico García Barba realiza comentarios sobre arquitectura, urbanismo, territorio, paisaxismo, illas e cidades.

Ábrese a nova convocatoria para o concurso de teses de arquitectura 2011.

22 ENERO 2011 / TESES

O prazo de admisión para o VIII concurso bienal de teses de arquitectura abriuse o pasado 11 de abril e permanecerá activo até o 8 de xuño de 2011.

II Foro arquia/próxima Madrid 2010

10 DICIEMBRE 2010 / FUNDACIÓN

Descubre os vídeos de «En cambio» do Foro Madrid 2010

ARIADNA CANTÍS, COMISARIA III EDICIÓN ARQUIA/PRÓXIMA 2010-2011

30 NOVIEMBRE 2010 / PRÓXIMA

A Fundación Caixa de Arquitectos confiou o comisariado da III edición do programa arquia/próxima á arquitecta ARIADNA CANTÍS, quen designará por súa vez os membros do novo xurado desta edición 2010-2011.

II FORO ARQUIA/PRÓXIMA MADRID 2010: «EN CAMBIO»

20 SEPTIEMBRE 2010 / PRÓXIMA

21 OUTUBRO 2010 – ETSA MADRID

O congreso concibiuse bienalmente como culminación do programa arquia/próxima. O labor previo de rexistro das realizacións dos novos arquitectos a través desta plataforma da Fundación da Caixa de Arquitectos catalógase e selecciónase.

«COMEDOR ESCOLAR TIPO» DE LAPANADERÍA OBTÉN O PREMIO ARQUIA/PRÓXIMA 2010 DOTADO DE 15 000 €

02 JULIO 2010 / PRÓXIMA

O xurado destacouno como rigoroso proxecto en que se analizan as condicións destas dependencias escolares e en que se ofrece unha proposta de mínimos con altas doses de sensibilidade e sensatez, que ofrece unha esperanza para enfrontarse ás novas condicións que a sociedade está a experimentar.