• Páginas:

Novas da Fundación arquia

Presenza da fundación na XI BEAU

30 SEPTIEMBRE 2011 / PRÓXIMA

A Fundación da Caixa de Arquitectos colabora na BEAU mediante a edición do seu catálogo. O pasado xoves 21 de xullo realizouse a entrega dos premios da XI BEAU en que foron seleccionados varios integrantes do programa arquia/próxima.

Catálogo da XI Bienal Española de Arquitectura e Urbanismo

29 SEPTIEMBRE 2011 / PUBLICACIÓNS

Sae á venda o novo catálogo da XI Bienal Española de Arquitectura e Urbanismo.

3.ª edición Premio arquia / próxima 2010 - 2011

30 AGOSTO 2011 / PRÓXIMA

3.ª edición Premio arquia / próxima. 15 000 € ao teu alcance. Participa!

Sobe os teus proxectos sen límites! Até o 31 de decembro de 2011.

Premio á colección arquia/documental na VII BIENAL IBEROAMERICANA (BIAU)

24 JULIO 2011 / AUDIOVISUAIS

A FUNDACIÓN CAIXA DE ARQUITECTOS recibe o Premio de Publicacións no apartado «Outros soportes» outorgado pola BIAU na VII BIENAL IBEROAMERICANA DE ARQUITECTURA E URBANISMO (BIAU) pola súa colección arquia/documental en soporte DVD.

RECOÑECEMENTO, MENCIÓN E FINALISTA NOS PREMIOS FAD 2011 DE PENSAMENTO E CRÍTICA

23 JULIO 2011 / PUBLICACIÓNS

A Fundación Caixa de Arquitectos obtivo o recoñecemento ao labor editorial continuado, ao risco e á iniciativa, mesmo en tempos de dificultades económicas, nos apartados documental, temas, Cimbra e teses.

Documentais – colección arquia/documental

22 JULIO 2011 / AUDIOVISUAIS

Recensión sobre a colección arquia/documental no suplemento cultural do xornal La Vanguardia, publicada o 6 de outubro de 2010.

Documentais – colección arquia/documental

22 JULIO 2011 / AUDIOVISUAIS

Recensión sobre a colección arquia/documental no suplemento «Babelia» do xornal El País, publicada o 5 de abril de 2008.