• Páginas:

Novas da Fundación arquia

ÉXITO DE PARTICIPACIÓN NA III CONVOCATORIA 2010-2011

20 MARZO 2012 / PRÓXIMA

Éxito de participación na III convocatoria 2010-2011, cun total de 1445 novas realizacións rexistradas e 991 arquitectos participantes. Máis abaixo podes descargar o informe das realizacións e arquitectos rexistrados nesta edición.

A DECISIÓN DO XURADO FARASE PÚBLICA A PARTIR DA PRIMEIRA SEMANA DE MAIO.

Testemuños de arquia/próxima

23 ENERO 2012 / PRÓXIMA

Desta vez, a profesora Henriette Kaelble tivo que substituír o noso querido profesor Walter Hugendubel. Dende a súa oficina continúan tentando descubrir as claves que definen Arquia/próxima. Neste capítulo podemos ver as impresións de Ariadna Cantís, Jose María Ezquiaga, Belinda Tato, Guillen Augé e Quid Studio, que nos deixan a súa opinión de por que hai que presentarse ao premio Arquia/próxima. Lembrade que o prazo finaliza este 31 de xaneiro!!

Arquia/próxima titorial: asociacións

17 ENERO 2012 / PRÓXIMA

Perante as dúbidas dalgúns de vós e comprendendo a complexidade real dunha profesión cada vez máis participada, en arquia/próxima quixemos explicar de forma sinxela a maneira de vos inscribir como asociación nesta edición. Este vídeo titorial explica como podedes crear unha asociación despois de ter creado o voso perfil en arquia/próxima. Tamén explica como incluír proxectos dun perfil como proxectos da asociación e como incluír outros perfís nesa asociación. Cada vez falta menos para pechar o prazo de inscrición!! Esperamos que estes titoriais solucionen todas as dúbidas, así que xa non hai escusas! Subide os vosos perfís e proxectos á terceira edición de arquia/próxima antes do 31 de xaneiro!