• Páginas:
  • <<
  • >>

Novas da Fundación arquia

Segue en directo, a través da Fundación Caixa de Arquitectos, a VIII BIAU de Cádiz do 10 ao 14 de setembro

29 JUNIO 2012 / FUNDACIÓN

Podes ver todas as conferencias da VIII BIAU de Cádiz dende www.arquia.es/VIII-BIAU (a partir do 10 de setembro).

A Fundación recibe a medalla COAC en recoñecemento ao seu labor de promoción do exercicio da arquitectura.

28 JUNIO 2012 / FUNDACIÓN

Pola súa preocupación constante en proporcionar aos arquitectos instrumentos para mellorar a súa formación, así como en aproximar de forma global a realidade de profesionais e estudantes.

Descarga de balde de arquia/teses 9 «El orden frágil de la arquitectura», de Joaquim Español

19 JUNIO 2012 / PUBLICACIÓNS

Xa está dispoñible para os usuarios FQ para descarga de balde en PDF a publicación arquia/teses 9 «El orden frágil de la arquitectura» de Joaquim Español.

INTELIXENCIA COLECTIVA 2.0 de Zoohaus levou o premio arquia/próxima 2012 dotado con 15 000 euros

03 MAYO 2012 / PRÓXIMA

O xurado que se reuniu o pasado 12 de abril na sede da Caixa de Arquitectos de Madrid valorouna como un exemplo completo e complexo de NOVOS FORMATOS, tanto no que respecta á forma de traballar (un colectivo de colectivos —Zoohaus está composto por Zuloark, Pez [estudio], León 11, entre outros—), coma no soporte (web).