• Páginas:
  • <<
  • >>

Novas da Fundación arquia

PREMIOS DA XII BIENAL ESPAÑOLA DE ARQUITECTURA E URBANISMO 2013 —Inflexión/Turning Point—

28 JUNIO 2013 / FUNDACIÓN

O xurado da XII Bienal Española de Arquitectura e Urbanismo 2013 premia 15 propostas e recoñece como finalistas 27 obras e proxectos.

Documental en DVD+libro: arquia/documental 26. MIES VAN DER ROHE

14 JUNIO 2013 / AUDIOVISUAIS

A colección arquia/documental presenta o seu volume 26: o documental MIES, dirixido por Michael Blackwood (Estados Unidos, 1986, 56 min, VOSE) e narrado polo biógrafo do arquitecto, Franz Schulze.

Premios FAD 2013: arquia/teses 36 «Plan Poché», Premio FAD 2013 de Pensamento e Crítica, e «La Cimbra» 10, «La arquitectura como arte impuro», finalista.

03 JUNIO 2013 / PUBLICACIÓNS

O xurado decidiu conceder o Premio FAD 2013 de Pensamento e Crítica á publicación «Plan Poché» de Raúl Castellanos Gómez pertencente á colección arquia/teses, xunto a outras dúas publicacións, e outorgou a condición de finalista á publicación «La arquitectura como arte impuro» de Antón Capitel pertencente á colección «La Cimbra», xunto a outras catro obras. Ambas as publicacións están editadas pola Fundación Caixa de Arquitectos.

Próximo peche da IX convocatoria arquia/teses

30 MAYO 2013 / TESES

Lembrámosche que o prazo de inscrición no concurso de teses remata o vindeiro 12 de xuño de 2013.Consulta as bases de participación na páxina da edición actual: http://fundacion.arquia.es/es/concursotesis/Convocatoria/2013

Presentación de arquia /documental 24: «ÁLVARO SIZA. Transformando la realidad» no COAM

08 MAYO 2013 / AUDIOVISUAIS

A Fundación Arquitectura COAM e a Fundación Caixa de Arquitectos presentan o documental Álvaro Siza. Transformando a realidade, dirixido por Michael Blackwood, na Sala de Actos de LASEDE COAM na rúa Hortaleza 63 de Madrid.

Descarga de balde arquia/teses núm. 14: «Cornelis van Eesteren. La experiencia de Amsterdam» de Julián Galindo González

08 MAYO 2013 / PUBLICACIÓNS

Xa está dispoñible para os usuarios rexistrados na web da fundación para descarga e visualización de balde en PDF a publicación arquia/teses núm. 14 «Cornelis van Eesteren. La experiencia de Amsterdam» de Julián Galindo González, editada pola fundación no ano 2003.

Documental en DVD+libro: arquia/documental 25. BUCKMINSTER FULLER

23 ABRIL 2013 / AUDIOVISUAIS

A colección arquia/documental presenta o seu volume 25: o documental O MUNDO DE FULLER, obra de Robert Snyder, o multipremiado cineasta gañador dun óscar da Academia das Artes e as Ciencias Cinematográficas de Hollywood.

Oportunidad!! Selección de Libros de la Fundación Caja de Arquitectos a 5€. (Hasta 30 de Abril de 2013) CONSULTA AQUÍ LOS LIBROS QUE SE HAN AGOTADO!

15 ABRIL 2013 / PUBLICACIÓNS

AGOTADOS: 'La Caja Mágica. Cuerpo y escena' de Federico Quesada, 'Rafael Aburto, arquitecto' de Iñaki Bergera, 'Arquitectura del Sur de Marruecos' de Vicent Soriano Alfaro.

Consigue una selección de publicaciones de la Fundación Caja de Arquitectos a 5€ hasta agotar existencias.

Hasta el 30 de abril de 2013. OFERTA FINALIZADA.

Ábrese a nova convocatoria do IX concurso bienal de teses de arquitectura.

05 ABRIL 2013 / TESES

O prazo de admisión da documentación solicitada comezará o 11 de abril de 2013 e finalizará o 12 de xuño de 2013.

XII Bienal Española de Arquitectura e Urbanismo. INFLEXIÓN / TURNING POINT

03 ABRIL 2013 / FUNDACIÓN

O Ministerio de Fomento, a través da Dirección Xeral de Arquitectura, Vivenda e Solo, en colaboración co Consello Superior dos Colexios de Arquitectos de España (CSCAE) e a Fundación Caixa de Arquitectos, convoca a XII Bienal Española de Arquitectura e Urbanismo correspondente ao bienio 2011-2012.