• Páginas:
  • <<
  • >>

Novas da Fundación arquia

Premio Laus Bronce concedido aos elementos de difusión do III Foro arquia/próxima 2012

24 JULIO 2013 / PRÓXIMA

A proposta de elementos de difusión que o estudio desescribir realizou para o III Foro arquia/próxima Nuevos formatos atópase entre os proxectos galardoadas cun Premio Laus Bronce dentro da categoría Deseño Gráfico, subcategoría Conxunto de Elementos Coordinados.

Descarga de balde arquia/teses 21 «Arquitecturas excavadas» de Mario Algarín Comino

03 JULIO 2013 / PUBLICACIÓNS

A fundación segue a recuperar as publicacións da colección arquia/teses descatalogadas para a súa descarga en PDF. Poñemos ao dispor dos usuarios rexistrados na web da fundación, para descarga e visualización en PDF de balde, a publicación arquia/teses 21 «Arquitecturas excavadas» de Mario Algarín Comino.