• Páginas:

Novas da Fundación arquia

Conferencia de Rafael Moneo sobre Utzon en arquia/filmoteca

25 JUNIO 2014 / FILMOTECA

Rafael Moneo prescinde do detalle, da anécdota, do interese máis privado, para atender aos problemas arquitectónicos que a ópera expuña cunha actitude crítica que parece entender mellor os conflitos a que a súa construción deu lugar.

INTERIOR. Catálogo do Pavillón Español na XIV Bienal de Venecia 2014.

19 JUNIO 2014 / FUNDACIÓN

Xa está dispoñible na web da Fundación Arquia para usuarios verificados ou acreditados a visualización en PDF do catálogo do pavillón español na XIV Bienal de Venecia 2014, editado pola Fundación Arquia.

RESOLUCIÓN DO XURADO DA IV EDICIÓN 2012-2013 DO PROGRAMA ARQUIA/PRÓXIMA

19 JUNIO 2014 / PRÓXIMA

O xurado, que se reuniu o pasado 28 de abril na sede da Caixa de Arquitectos de Madrid, preseleccionou 221 das 670 novas realizacións presentadas nesta edición e elixiu as 120 realizacións que formarán parte do catálogo en liña, así como as 29 realizacións que serán explicadas polos seus autores no marco do IV FORO ARQUIA/PRÓXIMA 2014: FÓRA que terá lugar o próximo 23 DE OUTUBRO en Granada e en que se dará a coñecer:

«Process, a way of thinking – Glenn Murcutt» en arquia/filmoteca

18 JUNIO 2014 / FILMOTECA

«I am talking about the conservation of materials, the conservation of land, the keeping of old growth forests, the understanding of how we might be able to find a sustainable building». Palabras de Glenn Murcutt como presentación da súa clase maxistral.

«Le Corbusier en la India» en arquia/filmoteca

11 JUNIO 2014 / FILMOTECA

Os dous documentais de Manu Rewal, «Le Corbusier en la India», relatan a súa aventura neste país por medio de documentos, escritos e debuxos do propio Le Corbusier, e con entrevistas realizadas aos seus colaboradores, aos seus clientes e a críticos de arquitectura;

«Tokyo - Intercalary Spaces» en arquia/filmoteca

27 MAYO 2014 / FILMOTECA

O documental percorre edificios miniatura construídos en pequenos terreos que demostran unha grande inventiva por parte dos seus autores e a xente que os habita, converténdoos en excepcionais exemplos arquitectónicos.

Descarga de balde de arquia/teses 17: «La caja mágica. Cuerpo y escena» de Fernando Quesada

07 MAYO 2014 / PUBLICACIÓNS

Xa está dispoñible para os usuarios acreditados na web da fundación para descarga e visualización de balde en PDF a publicación arquia/teses 17 «La caja mágica. Cuerpo y escena» de Fernando Quesada.