• Páginas:

Novas da Fundación arquia

Premios Fundación Arquia. Concurso Scalae

29 SEPTIEMBRE 2014 / FUNDACIÓN

No marco do III Congreso Internacional da Fundación Arquitectura e Sociedade, que tivo lugar en Pamplona os días 11, 12 e 13 de xuño de 2014, a Fundación Arquia entregou os premios correspondentes ao concurso «app scalae».

«Philip Johnson - Diary of An Eccentric Architect» en arquia/filmoteca

19 SEPTIEMBRE 2014 / FILMOTECA

«My place in New Canaan is… a diary of an eccentric architect». Así comeza unha fascinante mirada ao interior da mente dun dos máis creativos e relevantes arquitectos.

Conferencia de Josep Lluís Sert no Congreso de Arquitectos de Granada en 1982 en arquia/filmoteca.

16 SEPTIEMBRE 2014 / FILMOTECA

Coñece a traxectoria profesional deste magnífico arquitecto a través das súas vivencias.

«Arroyo matriz» en arquia/filmoteca

05 SEPTIEMBRE 2014 / FILMOTECA

«Antes que paseo… La Castellana foi regato» audiovisual Arroyo matriz de Maitane Díaz Prieto e Mauro Doncel Marchán, mención VIDEOURBANA na VIII BIAU de Cádiz 2012

Arne Jacobsen por Félix Solaguren-Beascoa en arquia/filmoteca

03 SEPTIEMBRE 2014 / FILMOTECA

A contorna nórdica sempre representou un foco arquitectónico de grande interese. A súa situación periférica, a súa historia e as súas características xeográficas e climáticas foron factores fundamentais para establecer unha profunda base cultural propia que reafirma a súa identidade como pobo. Félix Solaguren-Beascoa

Enquisa en liña a profesionais, estudantes de arquitectura e usuarios Arquia

03 SEPTIEMBRE 2014 / FUNDACIÓN

Opina na enquisa arquia e gaña unha viaxe a Nova York!

O prazo de participación é dende o 1 de setembro até o 31 de decembro de 2014.

Diller Scofidio+Renfro - Reimagining Lincoln Center and the High Line en arquia/filmoteca

27 AGOSTO 2014 / FILMOTECA

Audiovisual sobre Diller Scofido+Renfro, que destaca polas súas provocadoras exhibicións de proxectos teóricos que desdebuxan as fronteiras entre arte e arquitectura, centrándose no Lincoln Center e a High Line de Nova York.

«Max Bill. Un clásico del futuro» en arquia/filmoteca

20 AGOSTO 2014 / FILMOTECA

Audiovisual sobre Max Bill, arquitecto suízo destacado na xeración dos anos 1930 na Bauhaus, xeración que continuou as correntes racionalistas definidas por Mondrian, Van Doesburg, Moholy-Nagy e Vantongerloo.

Kieran-Timberlake - Loblolly House (2007), Cellophane House (2008) en arquia/filmoteca

13 AGOSTO 2014 / FILMOTECA

O documental trata sobre a firma Kieran Timberlake, estudio de arquitectura de Filadelfia que encabeza o movemento de arquitectura verde nos Estados Unidos.

«Alberto Campo Baeza - Labor of Love» en arquia/filmoteca

07 AGOSTO 2014 / FILMOTECA

O documental Labor of Love, dirixido por Keith Reamer, amósanos a concepción e construción da Casa Olnick Spanu de Alberto Campo Baeza a través de todos os seus participantes.