• Páginas:

Novas da Fundación arquia

José Antonio Coderch en arquia/filmoteca

24 DICIEMBRE 2014 / FILMOTECA

Coderch le e comenta o artigo «No son genios lo que necesitamos ahora» escrito en 1961 e conversa con Emilio Donato e R. Santos Torroella.

Documental en DVD+libro: arquia/documental 30. JOSEP LLUÍS SERT

19 DICIEMBRE 2014 / AUDIOVISUAIS

A colección arquia/documental presenta o seu volume 30: o documental J. LL. SERT. UN SUEÑO NÓMADA, dirixido por Pablo Bujosa Rodríguez (Estados Unidos/España, 2013, 72 min).

Jorge Gorostiza en arquia/filmoteca

19 DICIEMBRE 2014 / FILMOTECA

Cando o cinema se adianta á arquitectura: proxectos visionarios nas pantallas. A partir da película «Things to Come», Jorge Gorostiza introdúcenos na concepción da cidade futura presente no cinema.

«El sueño de Luis Moya. De la arquitectura del poder, al poder de la arquitectura» en arquia/filmoteca

10 DICIEMBRE 2014 / FILMOTECA

Esta é a historia da Universidade Laboral de Xixón, a historia que agochan as súas paredes, a historia dos milleiros de alumnos que pasaron polas súas aulas, a historia de como o xenio creador de Luis Moya Blanco e o seu equipo de arquitectos fixo realidade o que até entón fora unha utopía: A CIDADE IDEAL.

José Manuel Gallego Jorreto en arquia/filmoteca

03 DICIEMBRE 2014 / FILMOTECA

A través de tres proxectos construídos, José Manuel Gallego Jorreto móstranos as ideas e conceptos que subxacen na súa arquitectura.

Juan Navarro Baldeweg en arquia/filmoteca

26 NOVIEMBRE 2014 / FILMOTECA

Juan Navarro Baldeweg presenta o edificio da Biblioteca Puerta de Toledo, enmarcado nunha actuación urbanística máis ampla: unha serie de pezas fragmentarias que a outra escala xeraban relacións que unificaban os diferentes estratos e que servían así de fondo ao monumento.

21 NOVIEMBRE 2014 / PUBLICACIÓNS

Xa dispoñible á venda o novo exemplar arquia/temas 36. «Las variaciones de la identidad. Ensayo sobre el tipo en arquitectura» de Carlos Martí Arís.

Jerónimo Junqueras en arquia/filmoteca

19 NOVIEMBRE 2014 / FILMOTECA

O audiovisual mostra as características do proxecto da Biblioteca Nacional de man do arquitecto Jerónimo Junqueras, do estudio Junqueras-Pérez Pita.

Catálogo arquia/próxima 2014: Fóra

18 NOVIEMBRE 2014 / PUBLICACIÓNS

Xa está dispoñible na web da Fundación Arquia para usuarios verificados ou acreditados a visualización en PDF do catálogo arquia/próxima 2014: FÓRA

arquia/xornais IX BIAU Nuevas geografías. Contextos iberoamericanos

18 NOVIEMBRE 2014 / PUBLICACIÓNS

Xa está dispoñible na web da Fundación Arquia para usuarios verificados ou acreditados a descarga en PDF do xornal da IX BIAU, Nuevas geografías. Contextos iberoamericanos.