• Páginas:
  • <<
  • >>

Novas da Fundación arquia

«Vila Mairea, a house under the pines» de Rax Rinnekangas narrado por Juhani Pallasmaa en arquia/filmoteca

27 MARZO 2015 / FILMOTECA

Situada nun bosque de piñeiros xunto a un vello serradoiro, converteuse nunha das iconas da arquitectura moderna máis notables e perdurables.

«Building is People» de Lyndon Lorenz en arquia/filmoteca

19 MARZO 2015 / FILMOTECA

Dámosche a benvida á metrópole do mañá: Building is People é a celebración das persoas e os procesos que xeran a creación das comunidades.

I Convocatoria Bolsas Arquia en Emprendemento e Innovación 2015. Participa!

18 MARZO 2015 / FUNDACIÓN

A Fundación Arquia, co fin de fomentar e apoiar a creación de iniciativas empresariais e impulsar a innovación no ámbito da arquitectura, favorecendo a creación de postos de traballo, convoca, en colaboración con Factoría Cultural, 2 bolsas en emprendemento e innovación destinadas ao desenvolvemento dun proxecto de negocio en calquera dos campos da profesión de arquitecto.

Saint-Pierre de Firminy-Vert por Luis Burriel Bielza en arquia/filmoteca

11 MARZO 2015 / FILMOTECA

A igrexa de Saint-Pierre de Firminy-Vert forma, xunto á capela de Notre-Dame-du-Haut en Ronchamp e o convento Sainte-Marie de La Tourette, o conxunto de obras icónicas de Le Corbusier destinadas ao culto católico.

10 MARZO 2015 / PUBLICACIÓNS

Xa dispoñible á venda o novo exemplar arquia/teses 39. «Tras el viaje de Oriente. Charles-Édouard Jeanneret - Le Corbusier» de Ricardo Daza.

«Schminke Haus» de Hans Scharoun en arquiafilmoteca

05 MARZO 2015 / FILMOTECA

«The house that I loved most, was built for the industrialist Schminke in Löbau in Saxony». - Hans Scharoun, nos anos 1950.

Antonio Fernández Alba en arquia/filmoteca

25 FEBRERO 2015 / FILMOTECA

Antonio Fernández Alba explica as influencias na concepción do Colegio Nuestra Señora de Santa María, así como os condicionantes do contexto social do momento ou a liña educativa do centro educativo.

«Berlin: Die Sinfonie der Großstadt» de Walter Ruttmann en arquia/filmoteca

18 FEBRERO 2015 / FILMOTECA

Dende o abrente até o ocaso do día, un retrato de Berlín, en que a metrópole impón o seu ritmo, o seu fascinante trazado e acubilla o xentío. Referente histórico entre os audiovisuais sobre cidades.

Francisco Mangado en arquia/filmoteca

11 FEBRERO 2015 / FILMOTECA

Francisco Mangado realiza unha análise da súa obra xunto a Carlos Quintáns.

MEK-WATSAN en arquia/filmoteca

04 FEBRERO 2015 / FILMOTECA

Descubre, en 9 minutos, como a chegada da auga muda a vida das persoas.