• Páginas:

Novas da Fundación arquia

V edición 2014-2015 do programa arquia/próxima: FUTURO IMPERFECTO

29 JUNIO 2015 / PRÓXIMA

Rexístrate como arquitecto PRÓXIMO e publica na web da Fundación Arquia as túas realizacións.

Optarán a ser seleccionadas polo xurado da presente edición para a súa publicación nun catálogo. Ademais poderás gañar o premio arquia/próxima dotado con 15.000 euros. Coñece todas as novidades!

Manhatta (1921), en arquia/filmoteca

17 JUNIO 2015 / FILMOTECA

Audiovisual modernista, con perspectivas cubistas e ritmos de percusión. É, segundo palabras de Jan-Christopher Horak, o primeiro audiovisual vangardista dos Estados Unidos.

Oda á fábrica abandonada de Iñaki Uriarte e Unai Alonso en arquia/filmoteca

10 JUNIO 2015 / FILMOTECA

Na relación das persoas cos recintos industriais abandonados prodúcese unha diferida transferencia humana de sentimentos.

"SON ARQUITECTO E NON CONSTRÚO": BENVIDOS AO URBANISMO DO FUTURO

09 JUNIO 2015 / FUNDACIÓN

Non te perdas a publicación máis visitada deste mes, no blog de Fundación Arquia. A publicación, escrita por PAISAJE TRANSVERSAL, versa sobre o urbanismo de código aberto nacido desde a proposta e a iniciativa da cidadanía.

A Procura de Pancho en arquia/filmoteca

28 MAYO 2015 / FILMOTECA

Animación, ilustración e realidade fusiónanse seguindo a viaxe dun estudante solitario que se traslada á cidade para explorar o vibrante traballo do arquitecto e artista Pancho Guedes.

A casa do vento

21 MAYO 2015 / FILMOTECA

Arquitectura Expandida móstranos a construción colaborativa dun anexo para a biblioteca de San Cristóbal en Bogotá.

César Portela en arquia/filmoteca

13 MAYO 2015 / FILMOTECA

Un paso sobre o río, un refuxio, un miradoiro, un poema tendido entre dúas beiras: a Ponte de Azuma de César Portela.

Babel en arquia/filmoteca

06 MAYO 2015 / FILMOTECA

Hendrick Dusollier preséntanos unha imaxe moi persoal e excepcional da China moderna.

Gañadores da Bolsa Arquia en Emprendemento e Innovación en Factoría Cultural 2015

30 ABRIL 2015 / FUNDACIÓN

Accede e consulta os proxectos gañadores da Bolsa Arquia en Emprendemento 2015.

5 Cities, 5 Places, One Day en arquia/filmoteca

29 ABRIL 2015 / FILMOTECA

5 edificios en 5 países nun día mostrados cunha coidada atmosfera cinematográfica xunto coas anécdotas persoais dos seus usuarios.