• Páginas:

Novas da Fundación arquia

"SON ARQUITECTO E NON CONSTRÚO": BENVIDOS AO URBANISMO DO FUTURO

09 JUNIO 2015 / FUNDACIÓN

Non te perdas a publicación máis visitada deste mes, no blog de Fundación Arquia. A publicación, escrita por PAISAJE TRANSVERSAL, versa sobre o urbanismo de código aberto nacido desde a proposta e a iniciativa da cidadanía.

Gañadores da Bolsa Arquia en Emprendemento e Innovación en Factoría Cultural 2015

30 ABRIL 2015 / FUNDACIÓN

Accede e consulta os proxectos gañadores da Bolsa Arquia en Emprendemento 2015.

JOSÉ MIGUEL IRIBAS

21 ABRIL 2015 / FUNDACIÓN

Con motivo do falecemento de José Miguel Iribas, a Fundación Arquia quere expresar as súas máis sentidas condolencias a familiares e amizades.

Bolsas Arquia en Emprendemento e Innovación - Ampliamos o período de inscrición até o 22 de abril

16 ABRIL 2015 / FUNDACIÓN

Tes unha idea? Podes inscribirte na Convocatoria de Bolsas Arquia en Emprendemento e Innovación até o 22 de abril ás 12.00 do mediodía.

A Fundación Arquia consolida a súa filmoteca como todo un referente en Europa con máis de 500 arquivos audiovisuais

10 ABRIL 2015 / FUNDACIÓN

No acto celebrado na sede do COAM presentouse a nova mediateca de Arquia que ampliou a súa liña de contidos de filmografía converténdose así nunha filmoteca única no ámbito arquitectónico pola súa contribución á formación, preservación de arquivos audiovisuais e promoción da investigación.

Modificación da Bolsa Arquia en Emprendemento e Innovación 2015

10 ABRIL 2015 / FUNDACIÓN

Amplíase a cobertura da Bolsa ao segundo membro do equipo, que asumirá Factoría Cultural.