• Páginas:

Novas da Fundación arquia

A Fundación Arquia foi distinguida coa Medalla CSCAE 2015

25 SEPTIEMBRE 2015 / FUNDACIÓN

A Medalla CSCAE 2015 foi outorgada á Escuela Técnica Superior de Arquitectura de Madrid, á Escuela Técnica Superior de Arquitectura de Barcelona, á Fundación Arquitectura y Sociedad e á Fundación Arquia.

Álvaro Siza Vieira en arquia/filmoteca

23 SEPTIEMBRE 2015 / FILMOTECA

Dous audiovisuais que nos mostran a obra e singularidade de Álvaro Siza.

arquia/temas 38 SIZAxSIZA

22 SEPTIEMBRE 2015 / PUBLICACIÓNS

Xa dispoñible para a venda o exemplar arquia/temas 38 SIZAxSIZA de Juan Rodríguez e Carlos Seoane.

A Plea for Modernism en arquia/filmoteca

17 SEPTIEMBRE 2015 / FILMOTECA

A difusión e mobilizacións xeradas para a conservación dunha das iconas da arquitectura moderna nos Estados Unidos.

O presidente da Fundación Arquia, Javier Navarro, en El Economista

15 SEPTIEMBRE 2015 / FUNDACIÓN

"As bolsas da Fundación Arquia son todo un referente no mundo da arquitectura"

"Obras" de Hendrick Dusollier en arquia/filmoteca

09 SEPTIEMBRE 2015 / FILMOTECA

Deambulación poética e gráfica nunha visión particular sobre a dramática destrución do barrio de La Ribera en Barcelona.

Colección 2015 arquia/mestres: ANTONIO FERNÁNDEZ ALBA, MANUEL GALLEGO e RICARDO BOFILL

09 SEPTIEMBRE 2015 / AUDIOVISUAIS

Xa dispoñible para a venda tres novos volumes da colección.

Ver vídeo da promoción>

Beyond. Varanasi (India) en arquia/filmoteca

02 SEPTIEMBRE 2015 / FILMOTECA

O documental recolle a esencia de Varanasi, descrita como a cidade máis espiritual da India, un dos lugares do mundo onde a cor, o caos e o xentío configuran a maxia do corazón latente do universo hindú.

Kowloon Walled City en arquia/filmoteca

22 JULIO 2015 / FILMOTECA

"It was a huge monstrosity of buildings", pequenas casas amontoadas unha enriba doutras, conectadas por escaleiras serpeantes colgadas de cables, con corredores escuros en que a policía non ousaba entrar.

Francesc Català-Roca en arquia/filmoteca

16 JULIO 2015 / FILMOTECA

Francesc Català-Roca explícanos a súa traxectoria e algunha das súas realizacións centradas en Arquitectura.