• Páginas:

Novas da Fundación arquia

La Alameda de Juan Sebastián Bollaín en arquiafilmoteca

16 DICIEMBRE 2015 / FILMOTECA

Documental que busca mostrar a destrución dos centros históricos e a expulsión dos seus moradores.

Veredicto do X concurso arquia/tese

15 DICIEMBRE 2015 / TESES

O 11 de decembro, o xurado da X convocatoria do concurso bienal arquia/tese, presidido por Manuel Gausa e composto por Félix Juan Bordes Caballero, Luz Fernández-Valderrama Aparicio, Francisco Javier Cabrera y Cabrera y José Antonio Sosa-Saavedra, director da colección arquia/tese, actuando de secretario, premiaron as teses de Ignacio Borrego Gómez-Pallete y Amadeu Santacana Juncosa.

Plan of the city en arquia/filmoteca

10 DICIEMBRE 2015 / FILMOTECA

Música, ilustración, imaxes reais e unha aclamada orquestra de cámara configuran un audiovisual experimental sobre Nova Iorque.

Bienal Española de Arquitectura e Urbanismo (XIII BEAU)

10 DICIEMBRE 2015 / BOLSA DE TRABALLO

Inscricións até o 15 de xaneiro de 2016.

Presentación da nova colección arquia/contextos en Barcelona

04 DICIEMBRE 2015 / PUBLICACIÓNS

Presentación da colección o próximo 21 de decembro ás 19 h na libraría Alibri de Barcelona.

Ampliado o prazo de inscrición no Taller de Ideas para a rehabilitación do convento da Concepción Francisca

11 NOVIEMBRE 2015 / BOLSA DE TRABALLO

Prazas para arquitectos novos de toda España e estudantes de Fin de Carreira.

“The dome as a social model” en arquia/filmoteca

11 NOVIEMBRE 2015 / FILMOTECA

A recuperación dos modelos de arquitectura tradicionais de Fabrizio Carola.

HOMENAXE A ÁLVARO SIZA VIEIRA

09 NOVIEMBRE 2015 / FUNDACIÓN

A Fundación Arquia rende homenaxe ao arquitecto portugués Álvaro Siza co gallo da presentación da publicación Siza x Siza reunindo 3 premios Pritzker na mesma mesa redonda

Un paseo con Didier, Scofido e Renfro polo High Line en Nova Iorque

29 OCTUBRE 2015 / FILMOTECA

Elisabeth Diller, Ricardo Scofidio e Charles Renfro pasean polo High Line en Nova Iorque explicando as ideas clave do proxecto.