• Páginas:
  • <<
  • >>

Novas da Fundación arquia

Os fotógrafos da arquitectura moderna

18 MARZO 2016 / PUBLICACIÓNS

"Fotografia y arquitectura moderna: contextos, protagonistas y relatos desde España" é unha publicación que trata de establecer un primeiro mapa crítico, teórico, documental e historiográfico sobre o protagonismo da imaxe na construción da modernidade española, a través da mirada dos fotógrafos, sen os cales a arquitectura moderna en España non tería podido forxar a súa natureza e identidade, transmitida imaxe a imaxe desde os mestres até os nosos días.

Anna Heringer en arquia/filmoteca

17 MARZO 2016 / FILMOTECA

Anna Heringer presenta unha serie de proxectos onde a elección dos materiais e as técnicas de construción teñen unha influencia determinante na distribución dos recursos, a participación e a equidade.

Das Cabinet des Dr. Caligari en arquia/filmoteca

09 MARZO 2016 / FILMOTECA

Cunha linguaxe formal inspirada no movemento expresionista alemán, destaca a creación dunha atmosfera ameazante, a partir dos decorados distorsionados.

CALL FOR CONTRIBUTORS para novos CORRESPONDENTES do BLOG de Fundación Arquia - Data límite: 8 DE ABRIL

07 MARZO 2016 / FUNDACIÓN

I CONVOCATORIA para incorporar 15 novos correspondentes ao blog de Fundación Arquia para o ano 2016, co obxectivo de dinamizar o contido temático do mesmo.

Xa podes crear os teus propios ITINERARIOS a partir do Directorio de realizacións FQ

02 MARZO 2016 / FUNDACIÓN

A través da túa área privada, tes a oportunidade de crear os teus propios itinerarios a partir daquelas realizacións xeolocalizadas publicadas no directorio da plataforma web de Fundación Arquia.

Siza x Siza en arquia/filmoteca

01 MARZO 2016 / FILMOTECA

Xa está dispoñible en arquia/filmoteca a presentación da publicación "Siza x Siza" que tivo lugar o pasado 20 de novembro de 2015, na Real Academia de Belas Artes de San Fernando de Madrid, reunindo a máis de 250 persoas nun acto de homenaxe á traxectoria do recoñecido arquitecto portugués.

De Drager en arquia/filmoteca

24 FEBRERO 2016 / FILMOTECA

Viaxe ao pensamento de John Habraken, un dos arquitectos máis controvertidos da súa xeración.

The Child en arquia/filmoteca

17 FEBRERO 2016 / FILMOTECA

Videoclip que renderiza a cidade de Nova Iorque, os seus obxectos e os seus habitantes con palabras.

Concurso de ideas. Pavillón Español para a Bienal de Arquitectura de Venecia 2016

11 FEBRERO 2016 / BOLSA DE TRABALLO

Elaboración dun proxecto inédito ao argumento UNFINISHED

CONCURSO DE IDEAS - PAVILLÓN DE ESPAÑA PARA A BIENAL DE VENECIA - DATA LÍMITE 1 DE ABRIL DE 2016