• Páginas:

Novas da Fundación arquia

PROPÓSITOS DE ANINOVO, por Iñigo García no blog da Fundación Arquia

31 DICIEMBRE 2016 / FUNDACIÓN

Deixámosvos cos propósitos de Aninovo de Iñigo García no seu artigo publicado no blog de Fundación Arquia.

Documental en DVD+libro: arquia/documental 33. URBANIZED. El diseño de las ciudades

15 DICIEMBRE 2016 / AUDIOVISUAIS

La colección arquia/documental presenta su volumen 33, el documental URBANIZED. EL DISEÑO DE LAS CIUDADES, dirigido por Gary Hustwit (Estados Unidos/Reino Unido, 2011-85').

Clase maxistral/presentación do Corporate MBA Arquia Banca ESADE no COAM

24 NOVIEMBRE 2016 / FUNDACIÓN

Sesión de acceso libre sobre os novos modelos de negocio co gallo da presentación do Corporate MBA Arquia Banca

Ciclo de autor: «Juan Sebastián Bollaín» en arquia/filmoteca

21 NOVIEMBRE 2016 / FILMOTECA

Arquitecto e urbanista. Director, guionista e produtor de cinema e televisión. Autor e editor de publicacións, principalmente relacionadas coa arquitectura e o urbanismo. Profesor de composición e urbanismo na ETSA de Sevilla e profesor de interpretación no Instituto de Teatro de Sevilla (CAT).

A súa obra foi premiada en festivais de cine e de arquitectura internacionais: edificios, plans de urbanismo, libros, series de televisión, películas de ficción (longas e curtas) e documentais. En 2009 expúxose parte da súa obra no Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía de Madrid e La Casa Encendida. La música callada é o seu último proxecto emitido por televisión.

FUTURO IMPERFECTO: descarga o catálogo da V edición do programa arquia/próxima

03 NOVIEMBRE 2016 / FUNDACIÓN

FUTURO IMPERFECTO: descarga o catálogo da V edición do programa arquia/próxima, que baixo este lema tivo como obxectivo iniciar unha reflexión que permita afrontar a profesión con resistencia e sen melancolía.

PERSIANA BARCELONA, de Pau Sarquella e Diana Usón, recibe o PREMIO ARQUIA/PRÓXIMA 2016 dotado con 15 000 euros.

03 NOVIEMBRE 2016 / PRÓXIMA

O PREMIO ARQUIA/INNOVA dotado con 3000 euros outorgouse ao BLOG DE PAISAJE TRANSVERSAL.

DESPRAZAMENTOS_ Catálogo e periódico da X Bienal Iberoamericana de arquitectura e urbanismo

28 OCTUBRE 2016 / PUBLICACIÓNS

Publicación do catálogo e periódico da exposición DESPRAZAMENTOS, X Bienal Iberoamericana de Arquitectura e Urbanismo, São Paulo (Brasil), inauguración do 10 ao 12 de outubro de 2016

Comisarios: Ángela García de Paredes, Ignacio García Pedrosa
Edición: Ministerio de Fomento, Fundación Arquia, 2016

Premio «Publicacións: outros soportes» á colección arquia/mestres na X BIAU de São Paulo, 2016

10 OCTUBRE 2016 / AUDIOVISUAIS

A Fundación Arquia recibe o Premio Publicacións na categoría «Outros soportes» outorgado polo xurado da X BIAU, Bienal Iberoamericana de Arquitectura e Urbanismo, pola súa colección arquia/mestres, dirixida polo arquitecto Luis Fernández-Galiano.