• Páginas:

Novas da Fundación arquia

SON UN DESOÑADOR: DESEÑO EN SOÑOS E TRABALLO PARA LEVAR OS SOÑOS Á REALIDADE

07 SEPTIEMBRE 2017 / FUNDACIÓN

O futuro é unha mentalidade optimista, unha proxección do noso soño. Eugeni Quitllet en arquetipos núm. 2

GAÑADORES DO SORTEO ENQUISA ARQUIA 2017!

27 JULIO 2017 / ENQUISAS

O pasado luns 24 de xullo celebrouse, ante notario, o sorteo dos premios entre as 2056 persoas participantes que completaron a Enquisa Arquia a Profesionais e Estudantes de Arquitectura 2017.

Documental en DVD+libro: arquia/documental 35. BAUHAUS. O MITO DA MODERNIDADE

26 JULIO 2017 / AUDIOVISUAIS

A colección arquia/documental presenta o seu volume 35, o documental BAUHAUS. O MITO DA MODERNIDADE, dirixido por Kerstin Stutterheim e Niels Bolbrinker (Alemaña, 1998/2009-104').

EMPRENDE ARQUITECTURA - 9 BOLSAS PARA O DESENVOLVEMENTO DE INICIATIVAS EMPRESARIAIS NO ÁMBITO DA ARQUITECTURA

20 JULIO 2017 / FUNDACIÓN

Factoría Cultural lanza a convocatoria Emprende Arquitectura. Tes tempo para te inscribires até o 17 de setembro de 2017.

PILAR DÍAZ RODRÍGUEZ, de Paisaje Transversal, incorpórase ao xurado arquia/próxima como representante dos participantes.

18 JULIO 2017 / PRÓXIMA

Paisaje Transversal foi escollido como representante dos participantes no xurado na VI edición 2016-2017 do programa arquia/próxima.

ACTO DE ENTREGA III BOLSA DE INVESTIGACIÓN EN NOVA YORK 2017

06 JULIO 2017 / INVESTIGACIÓN

A III convocatoria da Bolsa de Investigación en Nova York 2017, promovida pola Fundación Arquia e a Real Academia de Belas Artes de San Fernando, pechouse o 5 de maio de 2017, após recibir un total de trinta e cinco proxectos de investigación. O mércores 5 de xullo tivo lugar o acto de entrega da bolsa á arquitecta Ángela Juarranz Serrano.

ARQUIVO CODERCH. Sinatura do convenio

05 JULIO 2017 / PUBLICACIÓNS

O pasado luns 19 de xuño de 2017 tivo lugar a sinatura do convenio para a catalogación e dixitalización do Arquivo Coderch entre Ana Coderch, representante dos herdeiros do legado do arquitecto José Antonio Coderch de Sentmenat, e o director da Fundación Arquia.