• Páginas:
  • <<
  • >>

Novas da Fundación arquia

Arquia Social foi distinguida por Cruz Vermella polo seu labor de apoio aos profesionais da arquitectura

11 DICIEMBRE 2017 / FUNDACIÓN

O Programa de Reactivación Profesional de Arquia Social foi recoñecido pola súa contribución á mellora da empregabilidade.

Xa podes consultar as case 6000 obras do rexistro SUDOE

22 NOVIEMBRE 2017 / FUNDACIÓN

A arquitectura do século XX en España, Xibraltar e as rexións francesas de Aquitania, Auverña, Languedoc-Rosellón, Lemosín, Mediodía-Pireneos e Poitou-Charente.

Unha casa sempre é a manifestación da persoa en si

16 NOVIEMBRE 2017 / FUNDACIÓN

Openhouse naceu por unha necesidade persoal de compartir un espazo e un proxecto con xente local. Coñecemos a Mariluz Vidal, cofundadora de OPENHOUSE magazine en Arquetipos núm. 3.

A nova escola do poboado de Bissiga en Burkina Fasso

13 NOVIEMBRE 2017 / FUNDACIÓN

A participación activa de todo o poboado nas diferentes fases e a capacitación da poboación local en técnicas construtivas sustentables, claves do proxecto.