• Páginas:

Novas da Fundación arquia

PROGRAMA DE REACTIVACIÓN PROFESIONAL – Nova convocatoria 2018 – Sevilla

20 JUNIO 2018 / FUNDACIÓN

Un plan personalizado de soporte, orientación e asesoramento sociolaboral deseñado para mellorar a empregabilidade de profesionais da arquitectura afectados pola crise.

Arquia e Cáritas amplían o programa de actuación para a mellora de vivendas de familias vulnerables.

20 JUNIO 2018 / FUNDACIÓN

O ámbito de actuación do programa abranguerá todo o territorio nacional, ben que nunha primeira fase se desenvolverá preferentemente nas provincias de Sevilla, As Palmas, Cádiz, Granada, Córdoba, Valladolid, Albacete, Salamanca, Valencia e Huelva, sen excluír ningunha iniciativa que poida xurdir no resto de España.

A Declaración de Davos: pola calidade da contorna construída.

12 JUNIO 2018 / FUNDACIÓN

A Fundación Arquia xunto con outras entidades do eido da cultura, a arquitectura e o patrimonio cítanse en Madrid para mostrar o seu apoio e adhesión á declaración.

Menos arquitectura, máis cidade

12 JUNIO 2018 / FUNDACIÓN

V Congreso Internacional de Arquitectura. «A calidade da arquitectura e a cidade non é un luxo: é un dereito para toda a cidadanía.»

Arquia Banca e Cruz Vermella renovan a súa colaboración

30 MAYO 2018 / FUNDACIÓN

O programa contribúe á reactivación laboral dos profesionais do ámbito da arquitectura.

Novos correspondentes do blog da Fundación Arquia

29 MAYO 2018 / FUNDACIÓN

Xa podes consultar o fallo do xurado da 2.ª convocatoria de Correspondentes do Blog da Fundación Arquia. Parabéns aos gañadores!

«La ciudad sin cocina», Anna Puigjaner en Arquetipos núm. 6

28 MAYO 2018 / FUNDACIÓN

Manhattan é unha cidade construída a base de arquitecturas inacabadas, dependentes entre si e que son as responsables de que a cidade funcione tal como funciona.

«Yo ya no creo en la industria», Guillermo Santomà en Arquetipos núm. 5

23 ABRIL 2018 / FUNDACIÓN

«O deseño é un elemento ético, estético e político á vez»

AMPLIACIÓN DO PRAZO DE INSCRICIÓN NO CONCURSO DE CORRESPONDENTES DO BLOG

06 ABRIL 2018 / FUNDACIÓN

NOVA DATA LÍMITE DE INSCRICIÓN: 13 DE ABRIL ÁS 12.00 do mediodía.