• Páginas:

Novas da Fundación arquia

17 OUTUBRO 2018 – PERCORRIDO ARQUITECTÓNICO: ENCONTROS NA CIDADE DE MADRID

21 SEPTIEMBRE 2018 / PRÓXIMA

Coñece os espazos do itinerario e apúntate. Quedan poucas prazas!

'PLAZA' propuesta ganadora del concurso de la arquitectura del VI Festival arquia/próxima

20 SEPTIEMBRE 2018 / PRÓXIMA

El jurado ha valorado de la propuesta, el enriquecimiento del espacio como punto de diálogo.

VI FESTIVAL ARQUIA/PRÓXIMA: PRÁCTICAS RELEVANTES – 17 e 18 de outubro de 2018 – Auditorio Casa del Lector de Matadero

17 JULIO 2018 / PRÓXIMA

Xa te podes inscribir e descargar o programa. Participa no concurso da arquitectura do festival e coñece as novidades.

ASIGNACIÓN IV BOLSA DE EMPRENDEMENTO E INNOVACIÓN EN ARQUITECTURA 2018

11 JULIO 2018 / EMPRENDEMENTO

Realizouse a adxudicación da IV Bolsa de Emprendemento e Innovación en Arquitectura, convocada pola Fundación Arquia en colaboración con Factoría Cultural / viveiro de industrias creativas en Matadero Madrid, para o desenvolvemento dun proxecto de negocio en calquera dos campos da profesión de arquitecto.

ASIGNACIÓN FINAL BOLSAS PRÁCTICAS PROFESIONAIS 2018

10 JULIO 2018 / BOLSAS

Realizouse a adxudicación de 24 bolsas para a realización de prácticas profesionais en estudios europeos de Arquitectura, de 1 bolsa para a realización de prácticas de xestión cultural na Fundación Arquia, e de 2 bolsas para a realización de prácticas profesionais na Fundación Metrópoli.

A adxudicación das 3 bolsas para a realización de prácticas profesionais na Administración pública está pendente da sinatura do convenio co Ministerio de Fomento.

ASIGNACIÓN BOLSA DE INVESTIGACIÓN EN NOVA IORQUE 2018

10 JULIO 2018 / INVESTIGACIÓN

Realizouse a adxudicación da IV Bolsa de Investigación, convocada pola Fundación Arquia en colaboración coa Real Academia de Belas Artes de San Fernando, para o desenvolvemento dun proxecto de investigación na cidade de Nova York.

RESULTADOS DA 1.ª CONVOCATORIA DO CONCURSO DE DESEÑO DE XOGUETE DE ARQUIA/SOCIAL

09 JULIO 2018 / FUNDACIÓN

A creatividade e a calidade destacan nas 47 propostas presentadas.