Novas de arquia/filmoteca

Premios FAD 2014: arquia/teses 37 «Utopías domésticas» e arquia/teses 38 «La tradición innovada» Premios FAD 2014 de Pensamento e Crítica e arquia/documental 29 «Acústica visual» finalista.

19 MAYO 2014 / FUNDACIÓN

O xurado, formado por Juan Calatrava, Antonio Pizza e Moisés Puente, após revisar as 20 obras presentadas, decidiu conceder o Premio FAD 2014 de Pensamento e Crítica ex aequo ás publicacións arquia/teses 37 Utopías domésticas. La casa del futuro de Alison y Peter Smithson, de Nieves Fernández Villalobos, e arquia/teses 38 La tradición innovada. Escritos sobre regresión y modernidad, de Juan Domingo Santos, e outorgou a condición de finalista xunto a outras tres obras ao audiovisual arquia/documental 29 Acústica visual. La modernidad de Julius Shulman de Eric Bricker. As coleccións arquia/teses e arquia/documental son editadas pola Fundación Arquia.

Consulta aquí a acta do xurado dos Premios FAD 2014 de Pensamento e Crítica. Podes consultar aquí as obras premiadas e finalistas na categoría Pensamento e Crítica da edición de Premios FAD 2014, así como as obras finalistas e seleccionadas no resto de categorías.