Área privada

Rexístrate na Fundación

Rexístrate como usuario da Fundación nos diferentes perfís de usuario, podes facelo como arquitecto, estudante ou outro.

Usuario Arquitecto
Acceso ás convocatorias e aos concursos abertos para os usuarios rexistrados como arquitectos, así como acceso aos diferentes servizos ofrecidos por FQ segundo o teu perfil.

Usuario Estudante
Acceso ás convocatorias e aos concursos abertos para os usuarios rexistrados como estudantes, así como acceso aos diferentes servizos ofrecidos por FQ segundo o teu perfil.

Usuario Outros
Acceso a algún dos servizos ofrecidos por FQ.

E PODERÁS:

Participar nas diferentes convocatorias dos programas culturais que ofrece a Fundación Arquia segundo o teu perfil.

Comentar, votar e enviar a un amigo as realizacións do programa arquia/próxima ou os proxectos presentados na convocatoria do programa arquia/bolsas.

Comprar as edicións da Fundación, tanto libros como documentais.

Consultar o estado da túa inscrición ou participación nas convocatorias dos diferentes programas culturais, mediante unha comunicación directa e personalizada coa Fundación.

Modificar e actualizar os datos do teu perfil.

Compartir os teus proxectos con outros usuarios da Fundación e noutras redes sociais como Facebook, Twitter, YouTube, etc…

Descargar en pdf as publicacións descatalogadas da Fundación.

Participar nas seccións do foro arquia de opinión.

Acceder ao servizo de visualización en liña gratuíto da filmoteca mediante transmisión en directo dende calquera dispositivo: iOs (Mac, iPad, iPhone) ou Android (Pc, tableta, smartphone).

Invitámoste a formar parte desta comunidade de estudantes e profesionais da arquitectura e a participar activamente a través dos numerosos servizos que che ofrecemos. A plataforma está en continua evolución; mantente informado das próximas actualizacións xa que hai importantes servizos novos e programas por chegar.

Rexístrate na Fundación

Rexístrate como usuario da Fundación nos diferentes perfís de usuario