Rexístrate na fundación

Rexistrarse

Rexístrate como usuario da fundación nos diferentes perfís de usuario; podes facelo como arquitecto, estudante ou outro.

Usuario arquitecto
Acceso ás convocatorias e concursos abertos para usuarios rexistrados como arquitectos, así como acceso aos diferentes servizos que ofrece FQ segundo o teu perfil.

Usuario estudante
Acceso ás convocatorias e concursos abertos para usuarios rexistrados como estudantes, así como acceso aos diferentes servizos que ofrece FQ segundo o teu perfil.

Usuario outros
Acceso a algún dos servizos que ofrece FQ.

E PODERÁS:

Participar nas diferentes convocatorias dos programas culturais que ofrece a Fundación Arquia segundo o teu perfil.

Comentar, votar e enviar a un amigo as realizacións do programa arquia/próxima ou os proxectos presentados na convocatoria do programa arquia/bolsas.

Mercar as edicións da fundación, tanto libros coma documentais.

Consultar o estado da túa inscrición ou participación nas convocatorias dos diferentes programas culturais mediante unha comunicación directa e personalizada coa fundación.

Modificar e actualizar os datos do teu perfil.

Compartir os teus proxectos con outros usuarios da fundación e noutras redes sociais, como Facebook, Twitter, Youtube etc.

Descargar en PDF as publicacións descatalogadas da fundación.

Participar nas seccións do foro arquia de opinión.

Acceder ao servizo de visionamento en liña gratuíto da filmoteca mediante streaming dende calquera dispositivo: iOS (Mac, iPad, iPhone) ou Android (PC, tablet, smartphone).

Convidámoste a formar parte desta comunidade de estudantes e profesionais da arquitectura e a participar activamente a través dos numerosos servizos que che ofrecemos. A plataforma está en continua evolución; mantente informado das próximas actualizacións xa que hai importantes servizos novos e programas por chegar.